Гігантські галактики є найкращим «будинком» для населених планет - новини космосу, астрономії та космонавтики на ASTRONEWS.ru

1. Гігантські галактики є найкращим «будинком» для населених планет 22 серпня 2015 20:41:38 Гігантські...
  2. Новини астрономії на ASTRONEWS.ru

Гігантські галактики є найкращим «будинком» для населених планет

22 серпня 2015 20:41:38

Гігантські галактики є найкращим «будинком» для населених планет

Галактики, подібні до Чумацького шляху, можуть бути не найкращими «колисками життя» в нашому Всесвіті - в гігантських галактиках, бідних «новонародженими» зірками і по крайней мере в два рази більше масивних, ніж Чумацький шлях, може перебувати в 10000 разів більше населених планет , ніж в нашій галактиці, згідно з новим дослідженням.
У цій науковій роботі астрономи вивчили більш 140000 найближчих до нас галактик в спробі відповісти на питання: який тип галактики найкраще підходить для населених планет?
На свій подив, вчені прийшли до висновку, що великі спіральні галактики, подібні до нашої рідній галактиці, не є найбільш підходящими для населених планет галактиками Всесвіту, як пояснив один із співавторів дослідження Анупам Мазумдар, фахівець з космології частинок з Ланкастерського університету, Великобританія, в інтерв'ю інтернет-виданню Space.com.
Вчені досліджували галактики, спостережувані за допомогою обсерваторії Апачі-Пойнт, США, є частиною Слоуновской цифрового огляду неба. В ході дослідження з'ясувалося, що найбільш підходящим для населених планет типом галактики є багата «металами» (елементами важче гелію) галактика, маса якої не менше ніж в два рази перевищує масу Чумацького шляху, а швидкість зореутворення більш ніж в десять разів нижче такої для нашої галактики
Всього з 140000 галактик, які виступають в ролі об'єктів цього дослідження, 200 галактик, найкращим чином задовольняли розробленими критеріями, були визнані дослідниками як еталони "населених" галактик. Найближча до нас галактика цієї групи, що носить назву Маффей-1, знаходиться на відстані 9,5 мільйона світлових років від Чумацького шляху.
Робота прийнята до публікації в журналі Astrophysical Journal Letters.

Новини астрономії на ASTRONEWS.ru

Новини астрономії

13.06.2019 14:48

Хлорид натрію на поверхні Європи

Знайомий інгредієнт ховається у всіх на виду на поверхні місяця Юпітера Європа. Використовуючи спектральний аналіз у видимому світлі, вчені-планетологи з Каліфорнійського технологічного інституту та Лабораторії реактивного дв ... Докладніше "

13.06.2019 14:37

Мимас проштовхується крізь кільця Сатурна, як снігоочисник

Місяць Сатурна Мімас - найменша з головних місяців газового гіганта. Сатурн має 62 місяця, але деякі з них представляють собою крихітні місяця діаметром менше 1 км. Два нових дослідження показують, що Мимас дійство ... Докладніше "

13.06.2019 11:01

Bigelow Space запустить вас на орбіту за допомогою SpaceX за $ 52 мільйони

Bigelow Space планують скористатися перевагами збільшеної комерціалізації Міжнародної космічної станції (МКС). Компанія з Невади щойно оголосила, що зарезервувала до чотирьох польотів на МКС на борту ка ... Докладніше "

12.06.2019 17:19

Наднові викидають у Всесвіт більше пилу, ніж очікувалося

Вчені відкрили, що в результаті вибухів наднових у Всесвіт викидається більше пилу, ніж передбачалося раніше. Дослідники вже давно вивчають космічний пил, яку доставляють на Землю метеорити. Однак тільки ... Докладніше "

12.06.2019 16:53

Хокінг мав рацію: Чорні діри випаровуються, показує новий експеримент

У 1974 р Стівен Хокінг зробив одне з найважливіших своїх пророцтв: що чорні діри здатні повністю випаровуватися. Відповідно до гіпотези Хокінга, чорні діри не є ідеально «чорними», а здатні випускати частинки. Це ... Докладніше "

12.06.2019 14:57

Місія НАСА Psyche вивчатиме металевий астероїд «Психея»

Призначена для дослідження металевого астероїда, який може стати серцем місії Psyche, готується до запуску в 2022 році. Після ретельного аналізу штаб-квартира НАСА у Вашингтоні затвердила місію і почала з ... Докладніше "

12.06.2019 13:11

Вибуховою вулкан на Марсі породив цю дивну скелю мільярди років тому

У наступному році НАСА запустить новий марсохід Марс, обладнаний приладами для визначення того, чи була коли-небудь на Червоній планеті життя. Він також зможе визначити, як бурхливо викидалися марсіанські вулкани під ч ... Докладніше "

11.06.2019 15:24

Вчені виявили найбільший ударний кратер в Сполученому Королівстві

Вчені виявили місце падіння найбільшого метеорита, коли-небудь що стосувалося поверхні Землі на території Британських островів. Це місце було виявлено неподалік від шотландського узбережжя, через 11 років після того, ... Докладніше "

10.06.2019 4:30

Знімок: «Хаббл» сфотографував гіпнотизує вид зрілої спіральної галактики

Цей дивовижний знімок був зроблений за допомогою ширококутної камери Wide Field Camera 3 (WFC3) космічного телескопа НАСА / ЄКА Hubble ( «Хаббл»), потужного інструменту, встановленого на телескоп в 2009 р Камера WFC3 була ... Докладніше "

10.06.2019 4:14

Нові дані від місії Planck не підтверджують помічені раніше аномалії

Супутник Європейського космічного агентства Planck ( «Планк») не виявлено ознак загадкових аномалій, які вперше були помічені на температурної карті Всесвіту, складеної з використанням цієї місії. Новітній ... Докладніше "

10.06.2019 3:28

Марсіанський вертоліт НАСА починає проходити фінальні випробування

Марсіанський вертоліт НАСА Mars Helicopter успішно пройшов кілька ключових випробувань. У 2021 році цей невеликий автономний вертоліт стане першим апаратом важчий за повітря, здатним літати над поверхнею іншої планет ... Докладніше "

09.06.2019 16:57

Виявлення сильних вітрів з боку надмасивної чорної діри

Надмасивні чорні діри (СМЧД), що лежать в центрах багатьох галактик, дуже впливають на їх еволюцію. Це відбувається на етапі, коли чорна діра поглинає матерію з батьківської галактики з дуже високою скоро ... Докладніше "

09.06.2019 16:00

Найдетальніша модель чорної діри дозволяє давню проблему

Міжнародна дослідницька група створила найбільш докладну на сьогоднішній день комп'ютерну модель чорної діри. Проведені командою розрахунки підтверджують теоретичні прогнози щодо природи акреційних ді ... Докладніше "

08.06.2019 12:36

Запуск ракети-носія Falcon Heavy фірми SpaceX відкладений на два дні до 24 червня

Третій за рахунком запуск потужної ракети-носія компанії SpaceX був перенесений не менше ніж на дві доби, до 24 червня, повідомили представники ВПС США вчора, 7 червня. «Зараз ми закінчуємо операції по збірці ракети і подгото ... Докладніше "

08.06.2019 12:13

Астронавти приватних агентств зможуть провести місяць на МКС за новим планом НАСА

В рамках нового плану зі стимулювання комерційного використання Міжнародної космічної станції (МКС) НАСА відкриває орбітальну лабораторію для розміщення двох астронавтів комерційних фірм щорічно, оголосили перед ... Докладніше "

07.06.2019 11:13

НАСА планує відновити заглиблення теплового зонда апарату InSight на Марсі

У НАСА дозрів новий план по заглиблення одного з наукових інструментів марсіанського посадкового апарата InSight в гірські породи поверхні Червоної планети. Лендер InSight здійснив посадку на поверхні Марса в листопаді ... Докладніше "

07.06.2019 7:27

Між скупченнями галактик виявлено «міст» довжиною в 10 мільйонів світлових років

Астрономи помітили «міст», що випромінює в радіодіапазоні, довжиною приблизно в 10 мільйонів світлових років, який з'єднує між собою два скупчення галактик, повільно стикаються один з одним. Дослідники вивчили в св ... Докладніше "

06.06.2019 5:26

Найдавнішу галактику містить більше темної матерії, ніж очікувалося

Рентгенівські спостереження незвичайної галактики, розташованої в напрямку сузір'я Гідри, виявили в околицях її ядра більше темної матерії, ніж очікувалося. Вік цієї галактики порівняємо з віком самого Всесвіту ... Докладніше "

06.06.2019 5:00

Сонячний зонд Parker може дозволити загадку сонячної корони

Сонячний зонд НАСА Parker ( «Паркер») лежить на шляху до Сонця, готуючись зробити зближення зі світилом, після якого вчені планують отримати дані, що дають відповідь на давно стоїть перед наукою питання: чому зовнішня а ... Докладніше "

06.06.2019 4:29

У надмасивної чорної діри Чумацького шляху є гало з холодного газу

Вперше астрономи змогли зафіксувати холодний диск з газу, що оточує гігантську чорну діру, розташовану в центрі Чумацького шляху, повідомляється в новому дослідженні. Ці результати допоможуть глибше зрозуміти зростання чорних дір і ... Докладніше "

© 2002-2019. Всі права захищені. AstroNews.ru | Передрук будь-яких матеріалів сайту без дозволу редакції заборонена!

Новини астрономії на ASTRONEWS.ru