Хрест в центрі Чумацького Шляху: Вчені знайшли незвичайне скупчення зірок в Космосі - Чумацький Шлях, галактика, Земля, хрест, зірки

Група канадсько-німецьких астрономів в ході дослідження виявила "хрест" в самому центрі Чумацького Шляху.

Відкриття було зроблено за допомогою соцмережі Twitter, коли Мелісса Несс з Інституту астрономії MPG в Гейдельберзі зацікавилася фото проміжних результатів роботи Дастіна Ланга з університету в Торонто.

Як повідомляється, вона зазначила, що з зірок, що утворюють балдж Галактики, формуються гігантський хрест.

На думку астрофізиків, це відкриття підтверджує теорію про те, що галактичний балдж сформувався в силу якихось природних причин, а не в результаті зіткнення Чумацького Шляху з іншими галактиками, як вважають прихильники іншої теорії. Вчені впевнені, що якби таке зіткнення сталося, то зірки не змогли б організуватися в чітко виражений хрест.

У свою чергу, це відкриття може пролити світло на таємниці еволюції Галактики.

"Форма так званого балджа Галактики і історія його формування може розповісти нам про те, як виник сам Чумацький Шлях", - заявила Мелісса Несс.

Спочатку вчені займалися вивченням мережі з темної матерії, яка об'єднує всі галактики і групи галактик, однак пізніше була виявлена ​​незвичайна структура.

"Хрест" являє собою кулясте скупчення в центрі Чумацького Шляху і ряду інших спіральних галактик.

Як повідомляв "Обозреватель", раніше телескоп "Хаббл" зробив знімок галактики NGC 31, яку відкрив Вільям Гершель в 1835 році.

Як повідомляв Обозреватель, раніше   телескоп Хаббл зробив знімок галактики NGC 31,   яку відкрив Вільям Гершель в 1835 році